.
بسم الله الرحمن الرحیم
روابط عمومیها میتوانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخصکننده روشها و نقصهای دستگاه مربوط خود باشند
.
روابط عمومی آئینه تمام نمای مراکز، سازمانها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمترسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی ، امری ضروری و غیرقابل اجتناب است
.
پیگیری مطالبات و برقراری ارتباط نزدیک، متین و موثر بین مدیران و افراد جامعه، انتشار اخبار و اطلاعات به روز شده درون سازمانی در سطح جامعه و انعکاس مطالبات برون سازمانی به مدیران ذیربط از اهداف بارز روابط عمومی و اطلاع رسانی هستند. امروزه بدون داشتن یک روابط عمومی فعال، پویا و پیشرفته، هیچ ارگان یا سازمانی نمی تواند آن گونه که باید اهداف خود را بشناساند یا در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات جامعه گام بردارد
.
اینجانب ، این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاشگران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم
.
دکتر محمد قنبری- سرپرست شبکه بهداشت و درمان جلفا